Rixtia in Z-O Azië

Long time no blog

Haai allemaal!

Mijn excuses als jullie ondertussen dachten dat deze site een grap was of dat ik het concept ' reisblog' totaal niet begrijp, het is niets minder dan dat ik gewoon niet aan een tweede update toegekomen ben! (niet heeelemaal waar, had weken geleden al een verslag gemaakt, maar dat heeft ie nooit geupload grr)

Het is een gedoe hoor, met de internetmogelijkheden hier! Ik heb namelijk niet mijn eigen laptop meegenomen, wat qua updates wel gescheeld had denk ik. Om het van de positieve kant te bekijken: heb geen moment stil gestaan en volop genoten van alles de afgelopen maanden! en jullie dus veel te vertellen ;-)

Ik zal nu een laatste woordje over het lesgeven in Chengdu posten, en de komende week de rest van wat ik jullie nog tegoedheb: het reizen in China in februari en de eerste dagen in Hanoi, waar ik op dit moment ben!

Hoop dat mijn gebrek aan verhaaltjes me vergeven wordt, dan hoeven jullie alleen nog verontwaardigd te zijn over het gebrek aan foto's haha! ik heb er nu al 989 gemaakt of zo. Maar dit komt dus ook helemaal goed...

Jullie zullen het zien, keep in touch!

Veel liefs!!

P.S En nu in Vietnam kan ik weer op Facebook! Ik zie weer licht aan het eind van de anti-sociale tunnel!

Reacties

Reacties

André van Spant!

Hoi Rixtia, leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt! We hebben je kaartje ontvangen, bedankt daarvoor...en wat fijn dat je daar boertjes mag laten ;)
Nog een hele fijne tijd toegewenst en we zien je wel weer een keertje aanwaaien.

Groetjes van de keukenbrigade van Spant!

Jochum Jarigsma

Leuk om wat te lezen en te zien.
Fjn dat je er weer bent.
Groet, Marije, Jochum en kids

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!